Creatures calls

Njä, jag duschar imorgon bitti istället. Jag duschade ju ändå för bara sju timmar sedan, jag överlever nog natten utan att duscha ytterligare en gång idag. Fast duscha är min kärlek... Det gör mig glad och varm. Hrm. Kanske duschar ändå, vi får se. Beror på hur trött jag är: Jag tycker inte alls om att gå till sängs med blött hår, för jag ser så läskig ut när jag vaknar. Kanske duscha, spela lite datorspel några timmar, och sedan falla in i djup medvetslöshet i sängen och stiga upp någongång senast elva imorgon? Det vore en fin plan :)

Ingen skola imorgon. Enda planen jag har som skall utföras är att jag skall lämna tillbaka färgkartan samt göra en budget för februari. Jag borde diska samt börja städa av inför helgen också; ju mer jag städar innan fredag desto lättare kommer det att gå när jag skall förflytta alla möbler till rummets mitt. Oh, mitt hem kommer att vara i kaos under ett par dagar, innan färgen torkat såpass att jag kan ställa allt på sin plats igen. Nåväl, vill man ha det fint får man lida pin, helt enkelt.

Jag är hungrig, och ytterst sugen på macka. Dock har jag inget smör, och macka utan smör är ingen höjdare. Jag får ta ett äpple och dricka lite vatten så går det nog över. Jag är faktiskt stolt över mig själv iochmed min äpple-istället-för-sötsaker-plan. Jag känner mig nyttigare, och jag börjar ta mig ur det nesliga sockerbegäret nu :) Mrrr. Lycka!

Kommentarer
Postat av: Anders J

Förbannat roligt att det skulle vara en ad för "Allt om choklad" precis under hahaha *cepe*

2007-02-05 @ 22:50:23
URL: http://blogg.aftonbladet.se/3974/
Postat av: Zombielicious

Haha :D När jag har råd skall jag betala bort reklamen, tror jag ^^

2007-02-05 @ 22:53:41
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0