Completely insane in her mind

Haha, server shutdown. Förmodligen bara en restart, så servern är nere en liten stund. Och vad händer? ALLA freakar ut! "Omg, what to do!?" "I wanna play!" "Lets go to another server!!!1" och så vidare. Men snälla. Har ni inget att göra utanför WoW? Själv skall jag duscha, hänga lite här och sedan gå in igen. Vinter är 12, jag är med i ett helsvenskt guild och snackar skit i guild chat. Roande :)
Har ett guld. Ojdå, jewelcrafting kanske är bättre än jag trodde? Får farma mines senare, antar jag.

Ikväll blir det tidig sänggång, som tidigare utlovat. Jag är redan nu dödstrött, men med lite choklad och efter en dusch tror jag faktiskt att det blir sweet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0