Come with me, you'll never be afraid

Ringde upp Lotta. Hon skulle kolla de där sakerna i SAG åt mig, så stannar jag hemma idag. Skall kasta ett sista öga på vår rapport, och sedan koka en kopp té åt min stackars svullna hals. Får se hur länge jag orkar sitta upp innan jag måste gå till sängs; jag gäspar och är yr, men jag är inte helt trött och är gärna vaken i några timmar innan jag sover middag. Det får alltså bli en del tyck-synd-om-mig-bloggande idag. Jag kan göra önskelistor, packlistor, leta upp roliga musikvideos och gnälla om mitt nuvarande tillstånd som sjukling. För en sak skall ni veta: Jag blir VÄLDIGT ynklig och gnällig när jag är sjuk. I synnerhet när det känns som att jag ser ut som en fet hamster (mer än vanligt, alltså) och när min hals gör ont, och när jag är så varm att hjärnan snart exploderar i ren värmeöveransträngning. (stavningen går inte så bra idag märker jag...)

Dan skickade lite webcomiclänkar igår, jag kan bädda ner mig med laptopen på magen och läsa dem sedan. Och så har jag ju mina Get Fuzzy-album att roa mig med. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0