Bubble bubble, toil and trouble

Sådär. Påklädd, dagens färger är gult och rött (dock med jeans och vit tee) och jag ser helt knäpp ut. Jaja, ingen som påstått att jag inte gör det på daglig basis, så, haha :)

Jag är fortfarande sömnig. Nå, nu är det i alla fall dags att åter igen aktivera en dygnsrytm som fungerar skolmässigt. Alltså, inte spela WoW halva nätterna, se på tv tills solen går upp eller andra dumheter. Visserligen har jag varit ganska duktig på den fronten, men bäst att säga till sig själv att man inte får ändå ^^
En annan sak jag måste försöka tygla mig själv gällande är grammatiken. Jag blir allvarligt talat helt djävla TOKIG på att jag inte kan skriva en mening utan att hela tiden ha en pipig liten röst längst bak i skallen som säger "subjektiv predikativ! rumsadverbial! korrelat! konditionalsformad frågesats!". Jag vill kväva mitt lilla monster. Slå en spik i skallen på det, om det så krävs, men nackdelen är ju att MIN skalle är i vägen för den lillas. Argh! Håll käft! >_< Kul, jag har mina inre demoner, men inte alls på samma sätt som de flesta andra; min lilla demon är egentligen ganska snäll och gör mig inte alls destruktiv. Den vill bara lära mig grammatik.

Dumligheter!

Förresten tror jag att första föreläsningen i grammtik är idag, btw. Det måste vi gå på, jag och Lotta, så att vi får schema och kan ta oss till de föreläsningar vi behöver. Det innebär för övrigt att jag kommer att vara tvungen att äta lite i skolan varje dag, så att jag orkar med fem-sex timmar. Vi får se hur det blir med det.

Why don't you come play with me
I'll take you to the other side


Puss gullungar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0