Black widow

Efter att ha närmast stirrat mig blind och döv på skärmen ger jag upp för kvällen. Jag har gjort en rar liten blood elf mage, Vinter, som jag tänkte specca arcane när det väl bär sig an för det. Får se ifall jag orkar spela vidare på henne imorgon: samtidigt skall jag ju orka se efter Kiiri och Honeytongue (priesten jag har på Carolines server). Tusen gubbar, tusen servers. Vad enkelt allt hade varit om alla mina vänner spelat på samma server, istället för på tre olika! Det är irriterande att slitas mellan val; vem vill jag spela med idag? Vem skall jag försöka levla ikapp först? Det känns inte som att jag får välja någon, utan snarare som att jag får välja bort alla andra. Just nu är jag mest pepp på att levla vidare min mage, eftersom det går snabbast och är ett helt nytt område; samtidigt vill jag ju inte hamna alldeles för långt bakom Caroline för då tar det mig en evighet att komma ikapp henne sedan. Decisions, decisions...

Sova nu. Mina ögonlock ligger nere någonstans på golvet och jag ser knappt vad jag skriver. Jag skall läsa lite Cell och sedan låta medvetslösheten svepa med mig in i någon magisk bubbla ett tag. Hoppas på torrt väder och solsken imorgon, jag vill bli värmd av mjuka strålar när jag knatar till Flügger.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0