Asche zu Asche

Oh! Nu har jag varit duktig: Jag har köpt macka, som jag skall äta nu. Jag har även köpt kokkorv som jag skall äta senare ikväll! Måste bara rusa iväg till Ica en snabbis senare, jag glömde köpa korvbröd...
Och så var jag införbi barnmorskan; skall ringa under nästa eller nästnästa vecka och boka tid så att jag kan få de där gudsförgätna p-pillren jag har varit på jakt efter i ett år nu! Regelbunden mens, mindre mensvärk och säkert sex - det är väl sweet? ^^

Nu blir det limpmackor med ost och en stor kopp O'boy, och sedan skall jag WoWa lite! :)

Kommentarer
Postat av: Elenaria

Prova minipiller eller dylikt. Och koll aupp ordentligt om nackdelar...

2007-02-16 @ 02:40:28
Postat av: Zombielicious

Jotack, de förra jag åt var ju vedervärdiga och gjorde mig totalt frigid. Det vill jag gärna slippa den här gången :)

2007-02-16 @ 08:02:42
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0