White fingerprints

Som sagt var; Jag kan överhuvudtaget inte rekommendera NÅGON att gå och se Guldkompassen. Den filmen är det inte värt att betala ett öre för.
Kärleksmonster: "Jag tittade på detaljerna, det var enda sättet att få ut något ur filmen".

Nejtack. Däremot ser jag verkligen fram emot att få gå och se Enchanted! :)

Idag gör jag klart Thomtens julklapp. Det blir inte riktigt som först planerat, men jag tror att han blir (miss)nöjd ändå. Mwahahaha! Bejbi skall ju på julbord ikväll igen, så jag skall ägna kvällen åt att packa, bada och spela lite WoW i hans frånvaro. Sedan blir det sorgligt, eftersom inatt blir sista natten på en vecka vi får sova ihop. :(

Försöker hitta någon som vill roa mig i Stockholm i två timmar imorgon; någon som är pepp? En fika hade varit lagom! Släng en kommentar, eller skicka sms ifall ni har mitt nummer. Försöker få svar från Christoffer, men det har inte kommit något än. (han har inte läst min förfrågan)

Nervös inför packning. Kommer att glömma hälften och släpa med mig en massa onödigt. Jaja, vi får se. Datorn skall med, mobilladdare, kamera... Julklappar...
Planerar iaf att springa införbi Lekstugan och se ifall de har några vampyrkort. Jag vill ha mer ondska i min Assamite-lek! :D Vi spelade hos Christian igår; Jag, Bejbi, Christian, Björn och Sebastian. Och förvisso förlorade jag första omgången, men jag var kvar till slutet andra gången! Mer kontrakt åt folket! >:D

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Maritha

Tråkigt att du tyckte Guldkompassen var dålig..:(
Jag och sambon måste ändå se den, eftersom vi gillar böckerna..:)

2007-12-12 @ 00:11:17
URL: http://maritha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0