Men ett Nintendo Wii hade ju inte varit fel

Pip pip, jag vill ta med mig Kärleksmonstret och åka till Skottland en helg. Det råkar finnas två människor där som jag väldigt, väldigt gärna vill krama på! Pengamässigt borde det inte vara några problem... Jag kommer ju att ligga vackert på plus så fort jag får pengarna för lägenheten (den 20:e, det vill säga).
Undrar vad flyg t/r kostar. Från Ängelholm. Edinburgh är vackert <3

Saker och ting är fortfarande inte som de borde. Dangit! Jag vill ju veta :(

Jaja. Om en timme kommer världens vackraste man hem och då får jag krama mig pigg på honom. Fungerar alltid lika bra :) Och så skall jag locka med mig honom till Åhléns så att jag kan köpa en ljusstake åt mitt kalenderljus så att jag får det nedbrunnet i tid.

Huvudvärk på gång :/

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hallå där! Såg att du ville köpa min paljettkjol, va kul! :) Vart bor du någonstans?
säljer den för 100:- men bor du inte i stockholm så får du själv stå för frakten, vilken inte borde bli så hög då kjolen knappt väger något. Maila mig på:[email protected] så fort du kan! :)
kram på dej

2007-12-06 @ 21:46:10
URL: http://johannnaas.blogg.se
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Fan vad skönt att veta att man KAN åka iväg då man vill =)

2007-12-06 @ 23:03:02
URL: http://SKiNHEaDxBArBiEdOLL.blogg.se
Postat av: Elenaria

Nu har jag bokat >,

2007-12-10 @ 01:53:43
Postat av: Elenaria

*klura* ....kom halva meddelandet med, bara? Ah! I see.
Nåja! Jag är pa oin mellan 19-28 :/
Man ser gärna ett zombieochmonsterbesök någon gång, kanske går att ta sig till Gbg City Airport och flyga därifrån med Ryanair? Deras priser är snälla...

2007-12-10 @ 01:56:54
Postat av: Zombie

Elenaria: Vi skall kika på det :) Vargens julklapp blir nog lite sen, i bästa fall postas den imorgon och jag tvivlar på att den hinner komma innan jul... :/
Det är taggsmileysarna som förstör meddelanden, blogg.se får för sig att du vill göra en html-tagg och det gillas tydligen inte :( Dumma blogg.se.

2007-12-10 @ 09:57:45
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0