I'll wait in the madhouse

Jag mår illa, och det stör mig. Jag misstänker dålig sömn, men kan inte minnas att jag inte skulle ha sovit klokt i nättras. Eftersom jag är färdigpackad och bara väntar på att timmen skall gå funderar jag på att sno mig en halvtimme på soffan. Förhoppningsvis mår jag bra igen sedan, jag orkar inte må illa redan NU om jag sedan skall åka buss och flyg och buss och buss och båt :(

Det är lättare att inte sakna Nath när han är på jobbet; så fort han kommer hem kommer jag att bli sådär gråtfånig och nostalgisk och inte vilja åka. Nykär, förälskad eller besatt, jag vet inte. Jag vet bara att jag mår bra när jag är hos honom och att det gör mig ledsen att jag skall spendera en vecka på andra sidan sverige.
Vi är ju i alla fall officiellt ihop i fem månader nu. Fem månader och fortfarande samma starka band. Det är fint <3

Sova lite nu, håll tummarna att jag mår bättre av det.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej, har ännu inte fått dit mail! Och nu börjar det bli lite brådis, tror inte jag har så lång tid kvar på mig att skicka tillbaka den, så om du verkligen vill ha den, maila mig idag eller ikväll, annars måste jag nog tyvär skicka tillbaka den.
Väntar på ditt mail! :)
[email protected]

kram

2007-12-11 @ 12:02:05
URL: http://johannnaas.blogg.se
Postat av: emelie

jag länkar till dig från min nya blogg, jag hoppas att det är okej. (:

2007-12-12 @ 17:27:03
URL: http://miette.blogg.se
Postat av: Maritha

Vart har du tagit vägen Carina? Saknar dina kloka inlägg!

2008-02-03 @ 11:32:55
URL: http://maritha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0