I fucked the girl in Hanson

I brist på intressanta program på tv zappade jag mig fram till MTV, där de spelar 20 gamla videos. Ni vet, nittiotal. Underbart och nostalgiskt! All of a sudden kommer Mmmbop, Hanson. Petade ivrigt på Caroline MSN, men hon satt redan och tittade.

Vi kom in på hela grejen med Taylor Hanson. "Jag var seriöst kär i honom" och jag instämmer, för vem var egentligen inte tokig i Taylor? De andra bröderna såg ut som ...well, random fugly folk, men Taylor... Oh... :3
Johanna som jag läste MUK (Musikkunskap) med hade ett par jeans på vilka hon hade ritat stora röda hjärtan och skrivit hans namn i. Jag var jätteavundsjuk på henne för de byxorna. Utöver jeansen hon gjort så fint själv, så hade hon skivor och planscher. Vi brukade lyssna på Hanson när jag var hos henne och umgicks.

Idoldyrkan var ju mycket enklare när man var liten ;)
Lätt som en plätt blev man kär i folk på tv, i musikvideos eller någon man bara fick se då och då på håll i skolan.
Numera nöjer jag mig med att då och då glida tillbaka i min suktan efter Michale Graves. Annars är jag så nöjd med Nathaniel att det är rent galet :)

(läste förresten här igår. Plötsligt var de vuxna allihopa.)


Peter: If you could be stranded on a desert island with any woman in the world, who would it be?
Quagmire: Taylor Hanson.
Joe Swanson: Taylor Hanson is a guy.
Quagmire: [Laughs] You guys are yankin' me. "Hey, let's put one over on Quagmire."
Peter: No, he's actually a guy, Quagmire.
Quagmire: What? That's insane. That's impossible. [Pause]
Quagmire: Oh God. Oh my God. I've got all these magazines. Oh God.




Kommentarer
Postat av: Bazil

haha klockren överskrift

2008-08-27 @ 19:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0