Dagens bloggsanning:

Om du delger en annan åsikt än bloggpostarens, så är du ju faktiskt bara avundsjuk.

Jag är så trött på alla som skall försvara sina bloggande vänner/idoler genom att i kommentarsfälten hela tiden uppge "strunta i vad XXX säger, hon/han är bara avundsjuk på dig" eller "meh, XXX; du är ju bara avundsjuk!".

Det finns väldigt få människor jag är avundsjuk på. Har jag en annan åsikt och bloggaren uppmanar till diskussion så tro mig, jag tänker delge MIN åsikt. Om det bloggaren skriver är helt uppåt väggarna och jag skriver det så nej, jag är inte avundsjuk, jag är bara ärlig.

Det här är nästan samma sak som det jag skrev om här, där din åsikt inte räknas för att du är blond/bystig/mörkhyad/homosexuell/strippa.

Enda åsikterna som folk låter glida mellan fingrarna verkar vara sådana i still med "Du har rätt!" eller "åååh, du är så söt i den där rosa tröjan!!!"

Pssh.


Kommentarer
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Ja det är så sääääpäää. Att jag inte håller med nazister, vad innebär det, är jag avis på deras skarpa hjärnor? =/

2007-12-05 @ 20:32:34
URL: http://SKiNHEaDxBArBiEdOLL.blogg.se
Postat av: Zombie

Jag tror du bara är avundsjuk på deras hår. Faktiskt. :P

Nej, men, liksom... Om man vill ha diskussion (det är ju klart att det är taskigt att skriva FAN VAD DU HAR FEL när en tjej skriver något som inte alls är en inbjudan till att debattera) så måste man ju kunna ta att andra har andra åsikter. Varför är det så lätt att låta EN negativ åsikt väga tyngre än femton positiva?

2007-12-06 @ 11:13:25
URL: http://zombiefied.blogg.se
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

En sak är ju att negativa kommentarer oftast är urvräkning av personangrepp - men inte ens då ser jag att avundsjuka måste vara inblandat. Det går ju att tycka att någon är en ful äckelunge bara för att man tycker det utan att man vill vara personen ifråga, varför man säger det är en annan fråga. X|

2007-12-07 @ 15:42:24
URL: http://SKiNHEaDxBArBiEdOLL.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0