Zombie goes sunk

Sådär ja! Nyduschad och iklädd ett par av Kärleks sockor, Kärleks långkalsonger med älgar, ett av mina linnen och en av mina tjocktröjor skall jag nu bädda ner mig under filten på soffan och se Virgin Suicides. Jag har läst boken några gånger men har aldrig tagit mig för att se filmatiseringen, så det skall bli intressant. Jag har dock för mig att Kirsten Dunst är med? *ryser* Jag hoppas att jag har för mig fel. Eller att hon INTE spelar Lux... Men med min tur så >_<

På menyn för kvällen:
x Lättsaltade potatischips
x Dilldipp (köpte upp hela lagret på 7-eleven, oturligt nog hade de bara tre påsar för mig att hamstra :()
x Festis Free Watermelon & Passion

FLOBB DELUXE och jag är tillräckligt sunkig :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0