I did it all because I'm evil

Ninjar Villes dator lite. Han är på jobbet och jag slackar i hans lägenhet innan kvällens konsert. Skall efter jag postat detta knö ner mig på soffan och läsa lite i Dödens Port/Death Gate Cycle som jag äntligen lurat tillbaka från Christoffer. Har just pratat lite i telefon med min älskade och saknade, ser fram emot min återvändo till Skåne inom mindre än en vecka. Alla hemresebiljetter är bokade nu, i alla fall.

Igår träffade jag Skinhead Barbiedoll! Hon hjälpte mig utveckla min idé angående Naths födelsedagspresent, och så skaffade jag honom ytterligare en present så att han får något redan på sin födelsedag. Den andra saken kommer att bli en aning försenad, nämligen. Jag älskar att planera presenter, i synnerhet när det är något jag tror kommer att falla i god jord :)

I morse väcktes jag med frukost på sängen. Det var ytterst trevligt ^_^

Nu skall jag läsa samt försöka låta bli att vara så drattans kattallergisk. Aska är en alldeles supersöt liten kattmadam, men hennes päls är inte helt godkänd :P

Kanske kommer en update imorgon. Svårt att hinna med bloggen när jag gör min Sverige-turné.

Kommentarer
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Din lilla hynda, hoppas konserten är till belåtenhet ikväll :)

2007-08-07 @ 20:48:43
URL: http://SKiNHEaDxBArBiEdOLL.blogg.se
Postat av: caroline

kom och spela med din satans lock nu. magnus har gett Outland fingret och spelar på min server nu.

2007-08-11 @ 22:44:39
Postat av: Lauritsfelicia

Follow your dreams, you can reach your goals.

2010-01-04 @ 08:25:09
URL: http://lauritsfelicia.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0