Do you know where my black rain ends?

Illamående. Lade mig ner när jag kände mig kräkig och somnade, vaknade nu. Undrar vad det är för fel på mig? Orkar inte må dåligt...

Planen för ikväll är att se på film och äta något gott. Nath skall till Malmö och umgås med Xe, så jag får roa mig själv. Blev så sugen på att åka iväg och umgås jag också, men hittade ingen som nappade på det så jag får bada badkar, måla zombies och se på Princess Bride. Fungerar väl det också... Kvällsmat blir förmodligen en burgare på Max, får se vad Nath vill ha. Han äter ju hemma med mig innan han far. Blir konstigt att sova ensam i natt, jag har aldrig sovit ensam i den här lägenheten trots att den numera är att betrakta som mitt hem.

Hur det än blir med allt så hoppas jag att jag slipper fortsätta känna mig avtrubbad, avdunstad och illamående.

För övrigt, på pizzerian igår:
Zombie: "Jag vill ha en Vesuvio med mindre skinka-"
Pizzabagaren: "Du behöver aldrig säga igen vad du vill ha! Alla vet, det räcker att du visar dig, haha"

...jag har fått stammisstatus. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0