Come inside the fire

Jag har massor av roliga screenshots att lägga in här sedan, för de av er som är intresserade av mitt WoW-spelande! Ni andra får väl blunda eller stå ut, jag låter er avgöra ;)

Hemförbi en sväng. Skall fika med Caroline om en timme, och sedan skall jag tillbaka och krama ihjäl min älskade, eftersom jag från imorgon och framåt inte får träffa honom på hela sju dagar. Det låter futtigt, men vi har bott tillsammans i närapå två månader och jag har blivit helt beroende av att ständigt kunna hålla om honom, pussa på honom och älska honom. När jag är i Visby och han i Helsingborg blir det kärlek på distans; vi har båda 3 så vi ringer iaf gratis till varandra :)

Behöver kolla lite snabbt i garderoben för att se ifall jag har något kul jag kan ha på mig när jag ser Nine Inch Nails på tisdag. Hittar jag inget kul och lättpackat blir det väl jeans och random tee, men det kan ju alltid vara värt en koll ändå :) Jag har inget emot att klä på mig lite roligare kläder när jag går ut, det gör det hela lite mer speciellt.

Mitt hår börjar bli riktigt bra längd på nu. Jag kan ha tofsar! Jag ser till och med kawaii ut i tofsar, så varför inte? Det får mig dock inte att se så mycket äldre ut, haha, så jag får nog åka som barn/ungdom när jag är i sthlm igen :)
Måste apropå sthlm säga till pappa om mer pengar, jag tror inte att jag klarar mig på de stålar jag har för den här månaden. En tusenlapp extra borde dock räcka, det är mest på matfronten jag oroar mig. Och så behöver jag ju köpa ett åkkort... Eller? Får se. Kanske är det bättre att jag köper resor de gånger jag behöver röra mig till Kävlinge/Lund istället för att lägga ut tusen spänn när det kunde räcka med att lägga ut två-trehundra. Man får inte göra sig dummare än man är!

Igår sydde jag mitt epicset och har nu stiliga +712 spell dmg. Inte så högt, egentligen, många har mer, men jag märker ändå stor skillnad på de där 200 mer jag plötsligt har ;)
Gör daily quests hos Sha'tari Skyguard i hopp om att snart ha en flygande flundra, men det går inte så snabbt. Får dock lite över 1000 om dagen... Ohwell.
Apropå WoW så har redan info om expansionen dykt upp! *klick* Jag vill spela death knight.

Kommentarer
Postat av: Maritha

Håller på och kämpar med att få igång mina spel... Har fått avinstallera och installera om xflera, den här gången hoppas jag att det funkar!
*Håller tummarna så att de blir blå*

2007-08-04 @ 13:59:05
URL: http://maritha.blogg.se
Postat av: Maritha

Det lyckades!
Nu har jag skapat en Blood elf Paladin på Outland (Har ju min warrior där, som kan skicka pengar, samt min sambo och en annan vän), är lvl 3,5 för tillfället :)
Jag gillar dock min warrior, så jag får väl testa mig fram lite vilken jag kommer att ha som main. Den är ju dock på Andreas' konto..:(
Sedan så är jag lite sugen på en rogue också, så det blir den nog en inom kort...

2007-08-05 @ 02:56:38
URL: http://maritha.blogg.se
Postat av: caroline

dollface. jag kan inte blogga för jag har glömt vart min blogg är...

2007-08-07 @ 11:49:26
Postat av: Zombie

Caroline: Din adress är caz.webblogg.se :D

2007-08-07 @ 12:49:32
Postat av: Timamalie

Perfect work!

2010-04-15 @ 08:49:37
URL: http://timamalie.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0