Bewitched

Det är kallt ute. Drog upp luvan om skallen och såg ut som en gul smurf, men jag slapp i alla fall frysa så förskräckligt när jag gick till affären för att handla Kärleks lunch.

Idag är en lite motvals dag. Det går lite i moll, tyvärr. Jag tror att det är det faktum att jag sitter inne vid datorn hela dagarna och bara träffar Kärlek på kvällen som gör mig lite nedstämd. Det blir bra när skolan kommer igång, då får jag komma ut och röra på mig och träffa lite folk så att jag kan stimuleras mer socialt. Jag har pratat med Kärlek om detta, och han förstår ju att det inte går ut på att han inte duger, utan att jag bara behöver social stimulans och bekräftelse från andra håll också. Plus att skolan aktiverar mig och ger mig mer rutiner!
Som det är just nu vaknar jag vid åtta och sedan sitter jag i stort sett vid datorn hela dagen fram tills det är dags att sova. Hade jag bara gjort något aktivt vid datorn hela den tiden hade jag verkligen kommit någonvart med pengafarmande/adamantitesamlande/bloggskapande och whatnot. Men är man opigg och understimulerad tröttnar man snabbt på att göra något som kräver lite engagemang.

Iochmed vädret blir det inget sprayande av zombies idag. Jag har ingen lust att stå i kylan, för jag kan ju inte ha på mig en ljusgul jacka om jag skall stå med svart sprayfärg nere på den blåsiga gården. SÅ korkad är jag ju inte :P
Istället får jag försöka samla ihop lite pengar eller träna upp mitt fiskande och matlagande eller något i WoW.
Ikväll skall vi fortsätta pwna Karazhan. Igår tog  vi Attumen, Maiden, Moroes, Opera och Curator. Ikväll blir det Aran, Chess, Prince och Nightbane, och sedan lär vi väl försöka lite på Illhoof också. Till min stora lycka fick jag både epicmantel OCH epicboots igår, och gick därmed upp hela 41 poäng på spell damage :) Mycket uppskattat!
Får se hur jag ligger till på mitt farmande till [Spellstrike Pants], det hade ju varit snyggt som fan om jag lyckades fixa dem nu under veckan också :) Skall kolla hur jag ligger till på mats-fronten.

Btw: Man vet att man spelar för mycket WoW om...
...man refererar till ingredienser i till exempel pannkakor som "mats".
...man refererar till folk man spelat med under sitt levlande som "folk man växte upp med".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0