Army of Undead

Limmar för fullt små plastzombies till min Mordheim-armé. Jag har aldrig förr spelat Mordheim, eller ens något Warhammer-relaterat spel, så det blir ...intressant. Kul att limma och måla sedan, dock :) Skall gå till GW-butiken och köpa färger och spray idag, så kan jag börja måla imorgon.
Enda nackdelen med Hbg: De har en GW-butik. Förstår ni hur snabbt jag kan bli fattig bara genom att gå in genom dörren där? Det blir väldigt mycket pipa förtjust, och sedan börjar fixa idéer om att DET DÄR MÅSTE JAG ÄGA ta sin form i min redan hagalna hjärna. Ja, den jag åt upp, alltså. Hjärnan, menar jag.

Känner dock av träningsvärk, eller i alla fall ömhet, i handflatorna sedan gårdagens "hugga loss zombies ur plast"-aktiviteter.

Ikväll blir det Karazhan med guildet, och då i ny tappning. Vi tio med bäst gear i guildet skall nämligen ta en grupp bara vi, för att se ifall våra mest imba spelare klarar att tömma Karazhan. Med tanke på att vår lilla grupp i förrgår fick ner Prince Melchazaar på 17% på typ tredje försöket (första gången fick vi ner honom på 98% och blev totalt överrumplade; andra gången hade vi honom på 48%) och att vår grupp då klassas som "det där som inte fick plats i andra gruppen", more or less, så känns det inte som en helt främmande tanke. Jag sitter och dreglar i ren förhoppning om att alla de typ fem epics jag verkligen vill ha och behöver skall droppas, men sådan tur har man ju inte att de dels droppas och att det dels är JAG och inte någon annan som rollar hem dem. Ohwell :) HOPPAS KAN MAN JU ÄNDÅ.

Skolan börjar den 4:e, fram tills dess spelar jag WoW och typ ...möblerar. Sådana saker. Nu har jag ju plastgubbar att leka med också, det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0