Zombie söker sugardaddy (a match made in heaven)

Denna skall jag köpa nu i månaden som kommer, det är BESTÄMT. Den kommer att gå på ungefär 800:- med frakt och allt, men då blir den också uppsydd helt och hållet efter mina mått och kommer att sitta perfekt, så det är det lugnt värt.

Tack vare Elenaria har jag nu hjärtat i halsgropen och ett väldigt stort begär efter följande plagg (dina länkar gör ont i mig, raring :P):
  • Något för min sailorfetisch. Jag vet inte varför, men jag älskar sailoroutfits, och denna är något av det snyggaste någonsin.
  • Det här är en korsett jag dreglat över tiofaldigt tidigare. Den är så sjukt snygg att jag får problem med min andning av att se på den.
Utöver de plaggen Amanda fick mig att åtrå så känner jag mig även bisarrt attraherad av denna vinterkappa, som jag KOMMER att köpa under sommaren/förhösten såvida jag inte mot förmodan hittar en snyggare. (yeah, right)

Så. Klänningen och kappan kommer jag att snyfta fram pengar till själv (Snyfta? Skratta! Glädjas! ÄLSKA!) men de andra plaggen är liiiite ur min price range.

ALLTSÅ: Jag söker en sugardaddy. Någon som inget hellre vill än skämma bort mig med vackra korsetter, skor, klänningar, tyger, möbler, kjolar, underkläder, Michale Graves och så vidare. (eller vad då, kan man inte köpa Michale Graves? Attan!)
Vad jag erbjuder i utbyte är ett väldigt välklätt exemplar av mig själv; Zombie, lagom ung, mycket kelig, bra på att laga mat, bra på massage, perfekt trophy wife, städar gärna och pysslar runt med det mesta, är oerhört trogen (förutom om du köper Michale Graves åt mig, då kan jag inget lova!), har utsökt klädsmak, är väldigt charmig och har mycket bra humor.
Du måste vara snygg, rik, trevlig och charmig, och ha snygg kropp. Sedan är det en deal :)

Kommentarer
Postat av: Elenaria

Ångesten ligger tät i luften :3

2007-04-19 @ 16:53:49
URL: http://pointyear.blogspot.com
Postat av: Levi

Kek, posta det på ett forum så får du nog massor med seriösa svar ;)
10000g plz kk?

2007-04-19 @ 16:55:08
Postat av: Zombie

Elenaria: Jaaa, *gny*

Levi: Nej, alla på forum är ju troll. På det dåliga sättet :P

2007-04-19 @ 17:04:26
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0