Yummy yummy, I've got a monster in my tummy

Räkningarna är betalda, jag har kläder på mig, jag har bäddat sängen.
Nu skall jag försöka lista ut varför jag har krampont i magen (det får mig att tappa andan, det är obehagligt) och mår illa. Jag gissar på mina p-piller igen. Skitpiller. Slutar jag inte uppleva typ ALLA biverkningar snart blir jag rabiat och gråtfärdig, och då kommer jag att sura på det jättelängre. Jag vet i alla fall vad jag skall byta till när det blir av. Cerazette. Bra bra. Aldrig mer Mercilon.

Gny och ynk, för min mage är konstig och det känns som att någon sparkat mig stenhårt i den. Det känns som den gången i fyran då en av sexorna slängde ett stort isblock i magen på mig ("Du får skylla dig själv, du var faktiskt på snöbollskrigsområdet") och jag trodde att jag skulle dö eftersom jag inte kunde andas.

Mina ögon är dimmiga också. Idag blir det glasögon ftw, hoppas att det hjälper. Jag funderar fortfarande på om huruvida jag borde göra en ny synundersökning eller ej, det känns som att min blick är sämre nu än den var för ett år sedan, och då har jag ändå haft nya glasögon i ett år. (fast mina glasögon är så snygga ^^)

Dagens outfit: Jeans från Stop Staring!, grå tröja med klöver/hjärter/spader/triss. Stop Staring! är kläder som är som gjorda för mig. Sitter perfekt. Ohyes.

Kommentarer
Postat av: Candy

Vilken korkad unge; man slänger väl ändå inte isblock i snöbollskrig?

2007-04-30 @ 20:56:46
URL: http://onlythefakessurvive.blogg.se
Postat av: Zombie

Jo, om man är en korkad ligist i sexan :(

2007-04-30 @ 23:16:06
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0