Your love is like a rollercoaster, baby baby

Jag bokade av min tvättid. Nu har jag en tid nästa måndag istället. Jag behöver fundera över lite skolarbete och helst av allt vill jag sova på en gräsmatta någonstans. Funderar på att ta en filt eller något och knö ut på gårdsplanen här nedanför mitt fönster och vila lite i skuggan. Jag behöver läsa och ta anteckningar dock, så jag vet inte om det är det bästa. Jag vill ha glass och jag vill fika, och därför tänker jag åka och attackfika med Smege (vilket han dock är förvarnad om) och njuta lite i solskenet i mina shorts. Shorts! Utomhus! I April!! Världen förundrar mig.

Ikväll MÅSTE jag försöka plugga lite. Jag kommer att bli skitsur om jag inte klarar tentan. Imorgon skall jag plugga hela dagen, får se ifall jag åker in till Undercity eller SOL, eller om jag rycker upp mig och stannar hemma. Hemma är dumt för hemma har jag två väldigt uppmärksamhetskrävande datorer som jag gärna leker vid.

Ohwell. Nu skall jag fnula lite snabbt och sedan skall jag åka tåg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0