Wanderlust

Tre timmars promenad med ljuvlig Amanda i solskenet - delightful! Tog lite artsy bilder på hav och ruiner och så vidare, åt violglass, diskuterade skräckrollspel och lajv och pojkar och klubbar och kläder och väder och resande och mrrr, allt möjligt som Zombie och Alv är så bra på att diskutera med varandra!


Vackra vackra Gotland, vackra vackra hav.

Nu är jag lite kall. Funderar på att kanske gräva ner mig i jacuzzin och bubbla lite grann. Bubble bubble, toil and trouble. Värme värme värme!

Sega gav mig en 750 ml flaska med Smirnoff Black. Den ser fin och dyr ut. Den får flytta in tillsammans med Herr Lyxvodka, tror jag minsann :) (Herr Lyxvodka är fortfarande oskuld. Måste åtgärdas snart!)

Mitt inlägg om nörderi, vilket jag skrev inte helt seriöst och under ett hjärnsläpp då jag tappade de flesta av mina vackert forumlerade meningar, har uppenbarligen skapat stora diskussioner. Plötsligt är det mängder av kommentarer på min blogg, I get confuxxed! Ohwell, bara kul att folk skriver lite :) Det är lite väl mycket envägskommunikation här annars ;) Mest jag som håller låda ^_^

Det är kallt i min nacke. Som om det blåser på mig från väggen här bakom. Störigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0