Vatten, vatten, bara vanligt vatten

Förresten:
OHMYGOD vad folk har hängt efter mig idag! Tanter, gubbar, personal: Alla vill kramas och säga hej och fråga hur det går och fråga hur man mår och EGADS LÅT MIG VARA. Jag blir tokig. Nog för att det är kul att vara populär, men jag hade hellre haft en stabil fanbase bestående av till exempel snygga militärer.

Ohwell. Frågan lyder: Bada jacuzzi, duscha, eller vänta tills imorgon bitti så att man slipper frysa ihjäl när jag går ut senare ikväll? Promenad med Ida om två timmar, wheee! Bubbla runt i varm bubbelkopp är alltid lika trevligt. Jag älskar varmvatten! Jag skulle kunna tjata inlägg efter inlägg om hur underbart varmvatten är (fast det har jag ju visserligen kind of redan gjort ;)) men jag tror att jag för mina läsares skull skall hålla min entusiasm tyglad ;)

Anyhoo, här kommer det ofrånkomliga lovordandet av varmvatten: JAG ÄLSKAR DET! Det är varmt, det får mig att slappna av, det gör mig ren, mitt hår är bisarrt bra efter att jag har tvättat det, jag tycker om vatten, jag har alltid tyckt om att bada, jag blir lugn av att få stanna till och duscha, jag tycker om hur det faller på mig och jag älskar älskar älskar det. Så det så!

Sex i vatten är däremot inte helt kewl. Jag har haft sex i ett badkar, och det blev mest konstigt. Jag har haft sex i en dusch, vilket förvisso inte var helt keff (jag hade en dödshet partner, omg) men ändå inte helt bra. Jag har liiiite för dålig balans för att tycka att sex i stående position är helt bra. Jag föredrar att slippa stå på darriga ben och försöka att inte ramla omkull! Faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0