Today I woke to a rain of blood

Jag har ingen kamera än. Men innan kvällen har jag kanske en digital systemkamera! Sedan blir det djävlar i mig snygga fotografier, det ni! Jag har typ inga recent bilder, så det kunde vara bra att skaffa upp sig på ett gäng sådana.

LIte åksjuk, lite avtrubbad och lite väl sugen på att få spela WoW, men jag klarar mig. Tror att jag skall lägga mig i jacuzzin ett tag innan jag tar min promenad med Ida vid nio ikväll. Amanda honey, om du läser: Skall vi promenera efter Top Model imorgon kväll? :)

ABSTINENSabstinensABSTINENSabstinensABSTINENS och så vidare.

Kommentarer
Postat av: Elenaria

If zat miiins to take ay walk tomorrou, in ze Wednezday, I vill readily agree to zuch a valk!

2007-04-03 @ 17:17:40
Postat av: Zombielicious

Das ist vadt jak menar, jah. Jak kan kommen zu dir nähr Top Model är schlut so kann wir gehen, ja? :)

2007-04-03 @ 18:46:30
URL: http://zombiefied.blogg.se
Postat av: Elenaria

Jah, låt ozz gehören mit warandra unter das tag für vidtare invormazionen!

2007-04-04 @ 01:33:22
Postat av: Zombielicious

Ja das ist en gut idé måste ich säga! Ich skall bowling tränen under tagen, och zo blir es oxvile och kartoffelgratäng und top model, und dann kan wir spatzieren gehen!

2007-04-04 @ 01:40:57
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0