There is a flea on my bug

Lade mig och läste ett tag, och sedan försökte jag sova för att bli kvitt känslan av illamående. Sedan ringde pappa och nu har jag köpt aktier för, eh, 42k. Jag fick välja aktier själv och sedan sade pappa att det var jättebra valt, så jag kanske kan få koll på det där med aktier ändå!

Fortfarande illamående. Skall gå iväg till Ica Nära och köpa kvällsmat och chips, och sedan skall jag slöa hemma och se ifall jag kan få världen att sluta snurra. Det är som när man åkt karusell, eller suttit på ett tåg i flera timmar åt fel håll. Åksjuka, heter det på svenska, men engelskans "motion sickness" känns mer passande.

Jag hittade denna pretty också:



Den hade varit väldigt fin att ha i den mörkröda varianten.
Enda nackdelen med sådana här ljuva små plagg är att de är svåra att hitta passande tillfällen att bära vid, OCH de måste förmodligen kemtvättas. Det känns inte riktigt som att jag kommer att våga pressa in dem i tvättmaskinen nere i vår tvättstuga...

Fortfarande velig angående Vogon. Dels misstänker jag att jag kommer att må illa imorgon igen, och sedan är det hela den där grejen med att jag egentligen inte har någon att gå med och det känns bara vilset. Viktor har ju inte ens svarat på sms:et jag skickade honom för sex timmar sedan gällande morgondagens Vogon, så så intressant var det :P Visserligen har han sagt att han inte gillar att sms:a från sin mobil, men...

Dags att gå ut och röra lite på sig. Håll tummarna att illamåendet går över!

Kommentarer
Postat av: Anonym

När har man på sig något sånt här :)? Fundersam!

2007-04-13 @ 23:38:40
URL: http://sannibanni.blogg.se
Postat av: Zombie

Jag har inte en blekaste :D Men ...när man går på café kanske... Eller när man festar... Och när man åker tåg... När man plockar blommor... Man får hitta på tillfällen! :)

2007-04-14 @ 00:05:34
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0