The scent of seduction

Min mage kurrar, alltså måste jag döda den. Så enkelt är det.
Ett alternativ kunde visserligen vara att se ifall den blir nöjd om jag äter lite macka eller något sådant. Macka brukar göra magen på bättre humör, och då behöver jag inte få blod över hela golvet här hemma. Kan ju helt klart vara värt ett försök!

I don't wanna be a superhero, never really cared about society

Jag vet inte vad jag drömde. Man kunde måla tavlor på ett ställe, och jag var där med Maria Wigsten. Jag tror att planen var att döda eller låsa in henne, men sedan kunde jag inte förmå mig. Det var ju snällt av mig att låta bli, eller hur?
Det var någon man med också. Men vem?

Idag har jag ond vit teeshirt med texten I AM YOUR WORST NIGHTMARE  och en grim reaper på och under har jag en tunn, långärmad vit tröja med små döskallar på. Första tröjan är från ...um... Cypern, tror jag, och den andra är från USA.
Och så jeans. Och det var dagens modebloggande-utan-bild, imponerande eller hur?

Kommentarer
Postat av: pq

Tror själva definitionen på snällhet är att låta bli att döda folk :)

2007-04-05 @ 22:07:16
URL: http://wolf.bilddagboken.se/
Postat av: Zombielicious

Phew, då höll jag mig på rätt sida strecket då :)

2007-04-06 @ 00:46:44
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0