Tell them I feel fine

Drömt massor av konstiga saker. Jag var i någon affär med Fredrik och Ricard för att köpa julklappar, så jag och Ricard smet undan lite för att hitta något åt Fredrik. Ricard hittade något han ville ge honom, så jag gömde det i min kasse så länge. Sedan var jag på middag med Grency, eller med Tobias, och hade en ekelhafter schlammling på magen vilket gav mig panik (jag har fästingfobi, den lättades INTE av att odjuret var lika stort som min mage). Tobias lyckades ta bort djuret, och sedan försökte jag fly genom Visby Innerstad eftersom Grency ville döda mig. Han jagade mig med pistol och jag flydde. Sedan kom jag till någon fest som var uppe vid Norderport typ, där Tobias var igen, och typ... Cajsa... Och sedan vaknade jag. Ja, bra att jag drömmer mardrömsrelaterade saker om mitt rare pet drop. Hm.

Lagom trött, jag MÅSTE lägga madrassen till rätta inatt. Man sover bättre när man inte ligger halvvägs ner på golvet. Är nog därför jag vaknade till tidigare; vid 06:40 stirrade jag på mobilklockan och somnade om. Jag vill gärna somna om nu också, men det är inte riktigt en smart plan. Klockan elva skall jag sitta på tåget till Lund, och sedan skall jag sitta på SOL i en evighet och tralla.

Det verkar vara mulet och kallt idag. Får se till att hitta en varm outfit då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0