Teach me Tiger, how to kiss you (whoa whoa whoawhoa)



Jag gillar 4chan. Jag blir glad av /b/. Och så kan man hitta fina bilder i /co/.
Och då får man bra idéer! Som att man måste ha fest med temat Heroes and Villains, så att jag får klä ut mig till Poison Ivy eller Harley Quinn! Eller Catwoman, jag har ju en cat suit... Om jag inte tror att jag kommer att dö så kanske jag har min cat suit nästa Vogon. Dock lär det bli varmt som fan och jag vet inte om jag orkar gå runt och vara helt andfådd hela kvällen. Inte av en sådan anledning, iaf ;) Jag har inget emot att andra gör mig andfådd av RÄTT anledningar! Make me loose my breath och så vidare.

Hångla är fan riktigt trevligt.

Kommentarer
Postat av: Henrybeatrice

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.

2009-06-15 @ 13:32:14
URL: http://henrybeatrice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0