Sick angels fall around me

Det bästa med att komma hem från skolan/Lund är att man kan slita av sig alla kläder och ta på sig något oanständigt minimalt. Inte en djävel har tillgång till att se mig före min tvättid, och fram tills dess hinner jag kanske coola ner mig.

Dagen so far:
  • Jag upptäckte att jag skulle kunna komma att missa tåget och sprang som en djävla dåre. I jättekort kjol. Folk betraktade mig nyfiket, jag ignorerade dem totalt.
  • Jag hämtade ut mina två tentor. Jag hade 58,5 av 90 på grammatiktentan! Underbart! Sista uppgiften, en av de där jag mest satt och chansade, hade jag alla rätt på och hade fått ett glatt "Utmärkt!" i marginalen. Pretty ^_^
  • Integration verkar astråkigt. Vi skall hålla en halvtimmes föredrag nästa onsdag; Jag, Lotta och Magnus. Vi är helt förvirrade över att Magnus ville hoppa in i vår grupp! Ingen brukar någonsom vilja gruppa med mig och Lotta, även fast vi (haha) är sötast i klassen ;) Vi är snälla och korkade och rara, varför vill folk INTE gruppa med oss?
  • Jag och Lotta lunchade och sedan gick vi på stan. Jag köpte ett par minimala jeansshorts som SKiNHEaD BArBiEdOLL skulle ha gillat ;) Köpte även en godisrosa hoodie med små glittriga döskallar på. Jag är tjej och stolt över det, aight? :P
  • Inne på H&M aktiverade katthåren på Lottas hoodie min pälsallergi, och jag roade hela stan med att nysa förtvivlat en stund. :p
  • På tåget hem hade snubben framför mig inte köpt biljett. Sedan visade det sig att han heller inte hade pengar att köpa en biljett för. Konduktören såg väldigt uppgiven ut och det slutade med att snubben tog sin starköl och sin Systembolagspåse och gick av. Jag var lite skadeglad, jag gillar inte hans typ.
  • Tvättid om två timmar. Skall samtidigt försöka plugga lite inför lördagens omtenta i Svenska språkets variation och utveckling efter 1900, dvs läsa nio kapitel i Einarssons Språksociologi, ett antal kapitel i Josephsons "Ju" och några få kapitel i Aitchisons Language change, progress or decay?
    Skjut mig. Nu.

Kommentarer
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Jag har mina minimalaste jeansshorts idag :D Vill se dina också ju. ,) Porrbilder tack!

2007-04-16 @ 15:29:58
URL: http://SKiNHEaDxBArBiEdOLL.blogg.se
Postat av: Zombie

Min kamera fungerar ännu inte att ta kort på mig själv med. Jag skall se ifall jag kan åstadkomma bevis i veckan :)

2007-04-16 @ 19:18:41
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0