Remember when the world seemed so new?

Mrrrr, sovmonster. Skulle gå upp tio, ställde om klockan till elva, gick upp tolv.

Enligt min termometer är det FUCKING TJUGONIO grader utanför mitt köksfönster. Då borde det vara typ 25 grader på riktigt nere på marken. Egads. Jag tror jag håller mig inomhus idag, för är det så varmt vill jag äta glass igen och då måste jag hitta någon att äta glass med och hej och hå :P Fast det kanske är ganska lätt? Äh, vi får se. Just nu är jag nyvaken och svullen och bortkollrad, så jag får vänta tills jag är lite mer vaken.

Veckans stora whee riktas i vilket fall som helst till den bh med halterneck-möjlighet som jag köpte förra torsdagen. Jag kan ha halterneckringade saker utan att bh-banden syns! Liebe! Freude! Det är bra ^_^

Fråga mig inte om min dröm, för jag har drömt tusen saker och förstår inget. Båtar, tror jag, men bara ett litet tag.

Kommentarer
Postat av: Älsklilla

Jag kan äta glass med dig :*

2007-04-27 @ 12:25:21
Postat av: Zombie

Kom hit då, raring :)

2007-04-27 @ 13:21:18
URL: http://zombiefied.blogg.se
Postat av: Candy

Du får gärna byta med mig, här är det fem plusgrader och regn/blåst ;)

2007-04-27 @ 14:26:45
URL: http://onlythefakessurvive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0