My crawling skin fucking tickles

Idag är en dålig dag för nekkidness, det kryper i min hud. Små små iskalla fötter, små små iskalla djur. Slingrar, tassar, krälar, och huden kittlas av kyla. Bargh. Jag måste ha tappat täcket i sömnen (ytterligare en nackdel med den kassa positionen av min madrass, täcket ligger halvvägs ner på golvet också) eller sådant. Varmast är jag alltid i sällskap med någon annan, då blir hela världen nästan för varm (men för kall om jag tar av täcket!) och jag undrar om jag någonsin kommer att hitta någon med samma temperatur som jag? Någon som ger lagom värme, istället för fungerar som ett överhettat element för mig? Det hade varit fint. Fast de överhettade elementen är fina också <3

Kläder, var det ja. Min hud föredrar värme just nu, något som jag inte kan skänka den här framför datorn.
Ahyeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0