Morr gruff argh rawr

FFS. Jag behöver ha en tripod till min kamera för att kunna använda självutlösare. Hur moget är det då? Det känns som att det kommer att vara väldigt dyrt. Får kika runt lite, se vad det kostar, men OMG. Hallåååå? De kunde ju ha en djävla timer tillgänglig ändå, tycker jag. Sickna tossigheter! Missnöje, buhu buhu, och så vidare.

This be teh crap.


[Edit] Hm, okej. Kamerastativ kan man komma över för under 200:- på Tradera, men jag är ÄNDÅ MISSNÖJD för jag vill ju kunna ta kort utan att behöva köpa till en massa dumheter. SNICKSNACK och så vidare.
Förhoppningsvis fungerar vilket stativ som helst...

Kommentarer
Postat av: professor

Hur kommer det sig att du måste ha det? Aktiveras den inte om du inte använder stativ?

2007-04-12 @ 15:52:54
Postat av: Zombie

Enligt min dumma manual så måste jag koppla in ett stativ för att det alternativet skall uppstå. Det är asskumt! Funktionen finns inte alls just nu, men kopplar jag i ett stativ skall den tydligen finnas... Lagom weird :S Hittade ett stativ som med frakt inkluderat går på hundra spänn, fungerar det inte sedan dödar jag någon :P

2007-04-12 @ 16:12:24
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0