March forward

Just nu skulle jag ge nästan vad som helst för att få Za Frûmis Vrapogat! Jag skulle sätta den på repeat så att den hamnar på most played tracks och jag skulle aldrig tröttna för den är det bästa som finns!

Jag är helt sjukt barnsligt glad över att jag kan manipulera mina spår nu! Herregud, nu får ALL min underbara musik scrobblas! Lycka lycka lycka! Jag vet vad jag skall ägna kvällen åt ;)

Just nu lyssnar jag på Doo Wop Halloween-skivan. Mrrr. Världshistoriens sötaste skiva :) Det är en massa rar doo wop-musik från sextiotalet med skräcktema! Låtar om zombies, vampyrer, Frankenstein, monster och halloween! Lub lub lub!


VRAPOGAAAAT. Snart är den min. MIN MIN MHINE! Ohyes. Säg till om ni vill höra, den är så underbar att jag blir vild <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0