Lots of moonshine drives this girl insane

Mysglad och mätt. Lagom knubbig, men det är jag alltid efter att jag fyllt min mage med mat. Nu skall jag duscha, och sedan skall jag väl spela eller något tror jag. Vi får se...

Imorgon skall jag fika med Lotta och sedan gå på stan en sväng med henne. Behöver leta rätt på ett Make-Up Store för att fixa lite grejor jag behöver inför nästa Vogon, tänkte jag :) Är förvisso redan nu pepp på att gå ut igen, men nu skall jag spara pengarna lite. Jag skall ju ha råd att köpa kläder från eBay också ;) Skall köpa en av klänningarna först, och sedan köpa den andra klänningen samt en kappa när jag har koll på hur "bra" den första blir. Dumt att lägga ut en evighet av pengar på något och så visar det sig inte alls vara så bra som jag önskar.

Jag skall nog fortsätta sortera och manipulera musik ikväll, tror jag. Jag blir helt piplycklig över att saker blir som jag vill! Musik gör mig glad, och jag blir gladare av att last.fm registrerar min musik så att min sida blir mer representativ. Mrrr. Nu skall jag vrida upp volymen och lyssna på Vrapogat en gång till, och sedan skall jag pula listan full med vacker musik som jag vill ha upp på last.fm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0