Lord Knubbdäck

Ikväll blir det carbonara för tredje gången den här veckan. Snart blir jag tjock på allvar.

Jag har hämtat upp silvershampoot ur källaren. Skall laga mat och sedan duscha, sedan skall jag panikplugga och sura över att jag inte har panikpluggat tidigare idag. This tent will be bad, som man säger. (svengelska ftw!)

Kävlinge luktar jord. I affären luktade gubben före mig massor av herrparfym (av den dåliga sorten). Min lägenhet luktar värme. I badrummet luktar avloppet illa igen, något som står mig upp till öronen i irritation. Jag vill ha trevliga lukter omkring mig. Min säng luktar jag. Min hud luktar solsken.

Min dator spelar Graves för mig. Det är allt jag behöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0