Let's talk about sex, baby

Nu djävlar! Nu blir det sexsnack för en kort stund, för sedan skall jag köpa äpplen och chips och så blir jag tjock och då spelar ingenting någon roll. I ALLA FALL, nu tar jag mig friheten att länka till ett inlägg hos Skinhead Barbiedoll bara för att bevisa min poäng eller antipoäng eller vad som helst.

Jag har hört från fler håll att tjejer inte alls är så heta på hela den där bröstgrejen, och jag står helt handfallen inför det, för jag är raka motsatsen. (det här är förvisso sådan där information som jag egentligen inte vill spilla ut till höger och vänster, men ibland måste man ju våga ta bladet från munnen och tala frankt. ytterligare ett steg i min mission att bli en starkare och modigare människa)

Jag är extremt känslig för beröring. Rätt sorts beröring, kan ju poängteras, jag smälter inte direkt av att någon skakar min hand eller liknande icke-sexuella beröringar. Men... om rätt person vidrör mig vid rätt tillfälle så blir jag genast som en kelen kattunge. Drar folk fingrarna genom mitt hår eller över min rygg är jag väldigt nära att  börja spinna. Lägger någon handen på min midja, svank, mina ben eller min mage börjar genast mina Spiderman Senses att plinga för fullt. Och skulle någon avancera under tröjan på mig blir jag tokig.

Ibland skojar jag om det: "Det är bara att ta mig på brösten så är jag ready to go", men jag är ganska allvarlig ändå. Så djävla enkelt kan det faktiskt vara, mina damer och herrar. Därmed inte sagt att det faktiskt fungerar för vem som helst, så få inga tossiga idéer nu. Kommer folk att börja knalla fram till mig och klämma på mig utan anledning lovar jag er en trevlig liten stilettklack på väl utvalt ställe, believe you me in this.

Det krävs en mutual attraction. Är jag inte det minsta pepp på ägaren till handen som plötsligt befinner sig på mitt bröst så blir jag mordisk och förbannad. Är fallet tvärtom ...well... prrrrrr.

Några no-nos: När jag säger att jag är superkänslig så menar jag det. Nipplar är INTE förtjusta i att bli behandlade som om de vore gjorda av sten. Det gör SKITONT på mig, så ...stop doing that. Vill jag ha mina bröst förstörda kan jag ta en sax och sköta det själv, thank you very much. Och när läppar och munnar är inblandat: Snälla, ta det lugnt med tänderna, för det gör OCKSÅ skitont. Så det så.

Det var mina fem cent.
Nu skall jag gå till Coop.

Kommentarer
Postat av: Elenaria

Om de karlar och brudar man hamnade i säng med begrep, att varenda brud, varenda karl, är olika - det finns INGENTING som är universellt omtyckt av folk. Inte ens könsspecifikt. En del är överförtjusta i att få bröstvårtorna sönderbitna, jag betackar mig ilsket för detta - be fucking careful, det är inte som att de har mycket känsel kvar ändå sedan jag blev utsatt för ovan nämnda sönderbitande (det blödde inte, men det var fanimej inte långt ifrån).
En del svimmar av en smekning på rätt ställe, andra är fullständigt likgiltiga. Jag kan aldrig få ut något om det bara är fysisk attraktion - jag måste vara mentalt attraherad, det måste vara något i huvet som klickar ihop också. Annars uar var folk än gör trevligt i kanske trettio sekunder, en minut, innan jag mycket hellre hade, säg... gjort läxorna.

Och tänk, det varierar med person. DEN personen får gärna bita mig i halsen hur mycket som helst, medan DEN personen bara... nej, låt bli, not sexay - för att ta ett möjligt exempel. 's all relative.

2007-04-23 @ 19:49:13
URL: http://pointyear.blogspot.com
Postat av: Zombie

First of all: OUCH! Faster pussycat, kill kill? Want me to?
Ooh, jag har upplevt en del som varit helt sådär ...deliriskt. Förtrollande. Sådant som gör det svårt för en att andas, och man är livrädd för att hjärtat skall slå så att han kanske får för sig att sluta. Sluta aldrig! Jag kan stå ut i en evighet om de gör på rätt sätt :3

2007-04-23 @ 19:56:22
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0