It doesn't matter how hard you hold on

Ding! Nu är jag lvl 50. Det är sweet.
Jag fick en bra mask i Zul'Farrak, synd bara att den får mig att se ut som en seriemördare:



Det går ju att dölja den om man vill, men det är lite kul att se ut som en trästubbe i skallen ändå. Saknar dock min gröna ninjamask, den fick mig att se tuff ut ;)
Axlarna är också nya sedan igår, både de och masken har droppats idag. Axlarna är från Maraudon, en fasligt trist och besvärlig instance som jag inte är särskilt intresserad av att göra om.

Dagens dåliga whisper:


Ett tips angående det: Skippa att skriva tusen slutparenteser om ni vill tas som seriösa i spelet.
Nu invitade vi trots detta honom, och det var ...roande. Konstigaste spelaren evah, men eftersom han gick till sängs klockan tio var han nog bara nio-tio år, kom vi fram till. Kek.

Kommentarer
Postat av: Levi

Maraudon är ju rolig!
Särskilt tjockisen som fiser på slutet.

2007-04-11 @ 03:51:44
Postat av: Zombie

Princess? Vi gjorde bara en del, men vår helare var så dålig så det var inget kul :(

2007-04-11 @ 11:37:49
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0