I'm seeing things I can't

Levlade Opakarkat till 9, men hon är lite trist. Vill inte försöka döda saker med Vinter om nu internet tänker fortsätta lagga för mig. Skall se ifall jag kan få bort virusen ur Stora Tösen så att jag kan få spela i lugn och ro sedan.

Jag är lite sömnig. Och jag är väldigt sugen på att bada. Jag vill ha vatten... Det är alldeles för länge sedan jag badade på riktigt. Det gör inget att mitt gotländska havsvatten är kallt (är det kallt slipper jag maneterna ;)) för det känns så fritt att vara där ändå. Allt man kan göra! Och hur fjäderlätt man känner sig när man ligger och flyter...

Jag är sugen på glass.
Och paj.

Funderar på om jag kanske skall få tummen ur och städa av lite här idag. Det behövs sannerligen, allt ligger huller om buller på golvet. Skulle vilja ta lite kort också, och så som här ser ut blir det bara dumt.
Vi får se vad jag gör. Först skall jag skaffa upp mig på bröd av något slag, samt hämta mitt bokpaket. (jag fick en helt korkad idé om att det skulle kunna vara min nurseklänning, men den betalades först igår så jag tror knappast att tyskan har skickat den till mig innan den är betald. kek.) Är det varmt ute kanske jag till och med drar ut en kudde och sätter mig på balkongen och trivs lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0