I'm on a path of self-destruction

Inte riktigt gjort vad jag borde göra idag. Jag har blekt håret två gånger, det är bimbogult nu. Skall låta det vila ett par dagar eller en vecka, och sedan färga det på riktigt. Skall hämta upp mitt silvershampoo ur källaren imorgon och se ifall jag kan få ur de gula tonerna. Jag vet inte hur pass mycket det tar per tvätt dock; en vecka med det kanske inte alls är tillräckligt eller ens får det att skiljas i nyans? Vi får se :P

Tillsvidare ser jag extrembimbo ut. Det roar säkert någon! Kanske. Annars slår de mig, eller kastar småsten i huvudet på mig när jag går runt i Lund. Ack, det vore illa!

Jag har inte alls pluggat, var min poäng iaf. Jag ser inte riktigt fram emot den här tentan. Morgondagen skall ägnas åt att läsa boken igen samt då och då upprepa saker oralt som verkar viktiga. Säger jag saker fastnar de lättare än om jag bara läser dem. Detsamma gäller förvisso om jag skriver saker, men det går snabbare att säga det än skriva det. Plus - orka läsa anteckningar sedan! Jag skriver för slarvigt ibland, inte bra.

Nu skall jag slö-WoW:a lite och sedan sova. Jag är lite sleepy och väldigt gulhårig, OCH jag skall fortfarande fixa iordning min madrass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0