I'm just a lonely zombie

A plan has been made!
  1. Laga mat, äta upp den, känna mig tjock en stund
  2. Gå till Coop, köpa glödlampor
  3. Duscha i ett år
  4. Attackera någon på MSN och snacka skit. T.ex. Amanda eller Marielle hade varit trevliga i det syftet! *flört flört* (det blir typ runt klockan åtta ifall ni vill msn-dejta mig, ladies!) (gäller förvisso för allehanda doodzors som läser här också ^^)

They all want a piece of me

Försöker hålla mig vaken. Vaken vaken vaken på taken. Urm... Mat. Mat och lite mst3k, då vaknar jag till och fnissar glatt som en lycklig femåring.

Kommentarer
Postat av: Elenaria

Det är uppfattat! ^-^

2007-04-17 @ 18:37:04
URL: http://pointyear.blogspot.com
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Jag var alldeles för upptagen med att vara överansträngd efter frisörbesök igår, mäjby det blir en spontandäjt ikväll ;D

2007-04-18 @ 09:43:11
URL: http://SKiNHEaDxBArBiEdOLL.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0