I'm in the ground for good

Jag är förvirrad. Förut när jag spelade lite fick jag plötsligt en enorm känslokick. Ni vet, sådär, fjärilar i magen och det känns som att man får vingar och allt ser väldigt, väldigt ljust och fluffigt ut? Jag förstår inte varför. Jag kände mig väldigt förälskad, men jag har ingenstans att rikta känslorna. Vadan detta plötsliga lyckorus?
Inte mig emot, dock. Jag mår bara bra av att få känna mig ytterst lycklig och förälskad ibland. Jag är mest bara nyfiken på vad triggern var. Vad fick mig att bli så otroligt förtjust under en kort stund? Vill hitta känslan igen, den var vacker. (fast den lurkar i bakgrunden. ohwell)

Jag är förvirrad över en annan sak också.
Jag äter. Jag tycker att jag äter och äter och äter, och de senaste tre dagarna har jag ätit gigantiska portioner mat, vilket ha gjort mig illamånde av mättnad. Men ändå är jag illamående hela tiden? Jag är lite yr, min mage är orolig (på ett sådant där tryck-inte-på-mig-för-då-dör-jag-sätt) och jag känner mig apatisk och klen. Jag har svårt för att äta, men jag gör det ändå. Så vad är det som gör att jag mår så dåligt?

...jag skall läsa upp mig lite på biverkningarna av mina p-piller, men jag tvivlar faktiskt storligen på att de skulle ha hunnit få mig såhär på så kort tid. Har ju bara ätit dem lite över en vecka nu.

JAG ÄR SÄKERT GRAVID PÅ RIKTIGT OCH DET VAR DET MIN DRÖM HANDLADE OM.
Nej, men ibland undrar man ju.

Kommentarer
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Älskar DET-citatet uppe, älskar hela din desgin iofs =)

2007-04-11 @ 19:39:02
URL: http://SKiNHEaDxBArBiEdOLL.blogg.se
Postat av: Zombie

DET är det bästa i världen, jag kände ett manande tvång att ha ett citat därur :) Förvisso gjorde jag om det lite ;)

Yay! Ytterligare en som är positiv till min nya design! Då är det tre för och ingen emot so far :)

2007-04-11 @ 19:52:17
URL: http://zombiefied.blogg.se
Postat av: Anonym

Japp japp, det kan mycket väl vara p-pillrena. Alltid, alltid bra att läsa om biverkningar först. De kan göra att man går upp i vikt och att man får dovare röst, men så länge du äter regelbundet och inte _för_ mycket så borde ju effekten snarast bli den motsatta - uppenbarligen jobbar kroppen glatt på att käka upp allt man ger den om man äter regelbundet, så att man håller vikten i schack och så! Jag tycker du skall ta en liten bok och skriva upp alla små konstigheter, som hunger och sådär, som du ens misstänker har med pillren att göra. De verkar kvickt, de små asen.


...det är ju små hjärtan som blinkar! Squeeee! Sött! Jag är på.

2007-04-11 @ 20:15:59
Postat av: Elenaria

Blah. Det var jag som skrev det där.

2007-04-11 @ 20:16:51
URL: http://pointyear.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0