I'm bleeding, yeah I'm bleeding

Where did you take your default picture?
I vårt badrum i gamla huset.

What exactly are you wearing right now?
Pyajamasbyxor för pojkbarn (svarta med självlysande benknotor)

What is your current problem?
Att folk beter sig som puckon.

What makes you most happy?
Kramar.

If you could go back in time and change something would you?
Varför inte?

Ever had a near death experience?
En gång höll jag på att kvävas, och när jag hade min cykelolycka hade jag förmodligen dött om jag inte hade haft cykelhjälm. (det loliga är att jag slutade använda hjälm efter det...)

Name something obvious about you:
Jag är djävligt barnslig.

Name a song you're listening to:
Loituma - Ievan Polkka

Any celeb you would marry?

Michale Graves eller Doyle Wolfgang von Frankenstein.

Name someone with the same birthday as you?
Claudio, en av Pablos polare.

Do you have a crush on someone?
För en gångs skull inte! Såvida inte Graves räknas ;)

Ever sang in front of a large audience?

Beror på hur stor som räknas som stor. Jag har sjungit i kyrkan och på konsert och på musikal.

What do you usually order from Starbucks?
Jag har varit på Starbucks en gång, jag tyckte inte om det.

Has anyone ever said you looked like a celebrity?
Jo, folk brukar få mig att surna till genom att jämföra mig med Jennie Garth från Beverly Hills.

Do you still watch kiddy movies or kiddie TV shows?
Nepp.

Do you speak any other languages?
Utöver svenska så talar jag bra engelska och halvbra tyska.

What magazines do you read?

Seriealbum mest. Ibland datorspelstidningar eller filmtidningar.

Have you ever ridden in a Hummer limo?
Naj.

Do you ever watch MTV?
Naj. Har inte kanalen. Jag vill ju se Pimp my Ride och South Park!

What's something that really annoys you?
Människor.

 


Chapter 1: You
Middle name:
Ulrica.
Nickname(s):
Knubbdäck, Knubbis
Current location:
Datorboden på mina föräldras tomt.
Eye color:
Mörkgröna

Chapter 2: Family
Do you live with your parents: Nope
Do you get along with your parents: Jepp
Are your parents married/separated/divorced: Gifta
Do you have any siblings: Två småbröder (och en avliden storasyster)

Chapter 3:
Favorites
Ice cream flavor: Viol
Shampoo/conditioner: Dove.

Chapter 4:
Do You...
Sing in the shower: Alltid
Write on your hand: lol nej
Call people back: Nej
Believe in love: Mer eller mindre
Sleep on a certain side of the bed: Oftast sover jag på den högra sidan, min säng är för stor för att jag skall kunna ta upp tillräcklig plats i den själv.
Wear glasses or contacts: Glasögon
Have any bad habits: Jag brukar glömma att äta.

Chapter 5: Have You Ever..
Worn braces: Japp
Broken a bone: Nej, men nästan
Had stitches: Ja, tre i mitt vänstra pekfinger efter en nattlig sågolycka i skogen.
Taken painkillers: Det har uppstått tillfällen vid mensvärk då jag fått välja på att kräkas av smärta eller ta piller. Jag valde piller.
Gone scuba diving: Jo, på prov
Been stung by a bee: Japp.
Slept with your contacts in overnight: Använder inte linser.
Thrown up in a restaurant: Nej
Been to overnight camp: Ja, på skolresor och en gång som politiskt engagerad.
Sworn in front of your parents: Haha, ja? :D
Had detention: Aldrig
Been called a bitch:
Jodå. Både på gott och ont.
Been called a hoe: Se ovanstående svar.
Been called a stank-ass mongoloid elf-tit lookin' sonofabitch? Nej, inte än :P

Chapter 6:
Who/What was the last...
Person to text you? Greg

What did it say: Att han jobbat när jag ringde och att han kanske ringer senare.
Person to call you: Ida.
Person you hugged: Amanda
Person you tackled: Jag försökte sparka på ett pucko igår, räknas det?
Thing you touched: Uh... min dator?
Thing you ate: Tekakor med skinka.
Thing you drank: O'boy
Thing you said: "Bara du inte pratar för högt så."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0