I'll wait for you until the end of the world

Stjäl åter en gång en lista från Candy!

A is for age: Nyss fyllda 23.
B is for booze of choice: Screwdrivers, Orange Passion, likör, cider.
C is for career: Jag vill jobba med pappersbaserad reklam :)
D is for your dad's name: Bo Anders, tilltalsnamn Anders. (fast han vill gärna kallas för Snyggen)
E is for essential items to bring to a party: Jag brukar ta med mig själv och egen sprit. Jag har faktiskt ett partytrick med mina handleder! Be snällt så visar jag ^^
F is for favourite song at the moment: Misfits - Bruiser kanske... Fast jag har lite för många favoritsånger för att kunna säga bara EN.
G is for favourite game: World of Warcraft :P
H is for home town: Visby, fast jag bor i Kävlinge.
I is for instruments you play: Jag var bra på gitarr en gång i tiden. Sedan tröttnade jag.
J is for jam or jelly you like: Jordgubbssylt.
K is for kids: I framtiden. Ohyes, små djävla kloner av MIG! Mwahahaha!
L is for living arrangements: Mycket trevlig 2:a :)
M is for mother's name: Jane Monica, tilltalsnamn Monica.
N is for name of your crush: Jag är inte kär i någon just nu ;D
O is for overnight hospital stays: Nej, men jag var på akuten en gång mitt i natten.
P is for phobias: Spindlar, larver, maneter, stora fåglar, djupt vatten, nålar (as in sprutor och liknande), och utöver det lider jag till och från av förföljelsemani.
Q is for quotes you like: Don't get me started. Mst3k-citat, Misfits-citat, King-citat, Pratchett-citat och TPS-citat. Ta "Hellre en vegetarisk potatisfasan än en köttbanan" som ett exempel.
R is for relationship that lasted the longest: Nästan två år med Patrick.
S is for sartorial style: Alltid välklädd men alltid klädd som sig bör när man är Zombie.
T is for time you wake up: Urgh... Har jag skola 10-12 går jag upp 8, är jag ledig går jag upp 10 eller 11.
U is for underwear: Bekvämt och snyggt, såklart.
V is for vegetables you love: Körsbärstomater.
W is for weekend plans: Gå på Vogon ikväll, tvätta imorgon.
X is for x-rays you've had: Utöver klassiska tandläkarröntgen och liknande så har jag blivit röntgad då vi trodde att jag hade brutit armen. Förmodligen har jag haft fler, men det är den enda jag minns :P
Y is for yummy food you make: Pasta Carbonara, Filippinsk Fläskfilé, smörgåstårta...
Z is for zodiac sign: Vädur
Å är för åt dem som du vill skicka listan vidare till: De som vill :P
Ä är för älsklingstrend: Men orka bry sig om trender :P
Ö är för en önskan just nu: Att jag kommer in på mitt förstahandsval på studier till hösten!

Kommentarer
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Körsbärstomater är fan gudligt.

2007-04-14 @ 18:30:10
URL: http://SKiNHEaDxBArBiEdOLL.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0