I'll bring you flowers to put on your grave

Nu skall jag äta lite. Vinter är numera 52, med rested halvvägs till 53. Mycket bra. Nu skall jag bara orka spela också  ;) Ledig imorgon och inga planer för kvällen (även fast jag skulle kunna döda för en massage; mina skolböcker har kraschat min rygg idag) så kanske lyckas jag motivera mig att orka spela lite mer ;) Men då får det fan vara någon online, för det är banne mig inte det minsta skoj att stå ensam och grinda i några timmar i sträck. Så det så.

Jag åt lunch på Valvet med Lotta och Magnus idag. De ändrar alltid menyn och tar bort de rätter jag vill ha! Missnöje! Förvisso går det alltid att hitta något att äta ändå, men maten blir mindre och mindre god för varje ny favoriträtt de tar bort.

Ikväll blir det [conjure pasta] antar jag. Igen. Pasta är mrrrrgott för zombies som mig.
Nu blir det dock lite macka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0