I will lay here in my casket 'til I figure out my feelings

Enligt Lotta är det helt och hållet okej för Tobias om jag hänger på honom ikväll. Börjar känna mig mer pepp på att gå ut, men just nu sitter jag med mitt p-piller bredvid mig och funderar på om jag skall våga ta det eller inte. Jag mår aldrig illa INNAN jag tar dem, nämligen, och sedan håller ju illamåendet i sig hela dagen... Skall jag gå ut tar jag dagens p-piller imorgon, tror jag, för det är bara dumt att må illa ikväll. Faktiskt.

Då kommer fråga två: Jag har två alternativ till outfit. Det ena är roligare än det andra, men det andra är fan så mycket svalare, vilket är en bra egenskap för kläder till Vogon. Nackdelen med outfit två är ju att jag inte riktigt kan gå i de skorna jag vill ha. Tror jag. Borde knö på mig dem när jag skall diska och se hur länge jag står ut (fast de lämnar små märken i plastmattan i mitt kök) och sedan får vi se om jag kör på dem ikväll eller inte. Annars har jag som sagt var en plan B gällande skor, och annars får det väl bli ...kängor. Fast då får jag skavsår. Håhå, jaja. DET ORDNAR SIG VÄL, men ändå :P

Mitt hår står verkligen på ända varje dag jag vaknar. Jag ser ut som Sideshow Bob. Visserligen är han tuff, men det är inte riktigt rätt look för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0