I was crying on a saturday night

Jag är trött på att vara illamående. Idag fick jag låta bli att åka in till Lund för att fika bara för att jag mår illa. Det känns helt fel, hela tiden. Orka.

Nu skall jag duscha, och sedan se på Simpsons och Top Model. Efter det blir det förmodligen mer WoW-spelande, jag har inga planer alls på att levla idag, men jag vill ändå spela. Mitt mål var att komma till 50 innan veckan var slut, och nu har jag sedan i söndags gått upp en level om dagen. Alltså tänker jag ta det lite lugnare ett tag, och kanske levla någon av mina alts lite. Samla rested exp och sluta stressa. Jag har ju ändå kommit längre än jag någonsin trott!

Min rosa topp kom idag, och jag surar över att jag i ren och sann optimistisk anda trodde att den skulle sitta bra. Den sitter bra - bortsett från att jag uppenbarligen är för bystig. Djävla bröst, aldrig är de rätt. Mupp mupp mupp. Jag kan förvisso lyckas stänga den framtill trots allt, men då blir jag platt i profil och alldeles för ...dekolleterad framtill. Funderar på om jag skall försöka sy om den, eller helt enkelt sälja den vidare. Nackdel! Får se vad det blir för outfit till helgen då... Vi pratade om något tema på mitt kalas (nazizombies :)) men jag vetefan hur seriöst det är. Annars får jag försöka stå ut i catsuit och korsett eller något, det är alltid en vinnande kombination om än djävligt varmt. Hett, på ett dåligt sätt.
Eller så får jag snabbt som fan gå in mina svartvita skor och köra på svart, rött och vitt på lördag.
Ack, dessa beslut! :/

Åt mat. Är hungrig ändå. Vad är det som är fel den här gången?

I'm so tired, it's been a hell of a day, dear
I burn out here in this nowhere
Where's the friendly neighborhood Spiderman?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0