I put a spell on you

Lund luktar gris idag. Jag och Lotta har hängt på stan och stört oss. Vi har även ätit lunch, varit i specialbh-affären där jag köpte en bh för 225:- (det var rea, den kostade egentligen 299:-) samt gått runt och frusit. Jag har lärt mig den hårda vägen att man INTE skall ha jättekort plisserad kjol när det stormar ute, så i fortsättningen får det bli pennkjol eller jeans.

Grupparbetet var... snabbt överstökat. Vi kom fram till fyra punkter att prata om, och skall nu var och en för sig leta information om dem tills måndag. Ja, det kommer ju att gå bra ;P Ohwell.

Nu skall jag bleka håret och spela lite WoW. Jag vill bli 52 idag. Skall dock plugga lite och fixa lite samtidigt jag fixar håret, det går för snabbt för att jag skall hinna göra något engagerat i spelet under tiden, så bäst att låta bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0