I can't breathe, I'm choking on my lungs

Nu skall jag äta mat. Min mage skriar hejvilt och det gör mig lite nervös. Tänk om den lyckas övertala zombiehjärnan att det är en bra idé att börja knapra på mina spetiga armar eller något? Alltså är det dags för förtärande av rostat bröd med ost eller skinka eller whatnot på, och sedan skall jag läsa vidare. Det är dock SKITTRÅKIGT och jag börjar allvarligt talat tappa intresset av det på allvar. Vilket, det säger sig själv, inte alls är bra. ALLS. Men orkaaaa.

Jag behöver sju poäng till innan hösten drar igång. I sommar läser jag 15 poäng nazihistoria, innan dess skall har vi kvar typ 8 poäng av svenskan. De där sju poängen får jag ju ifatt någonstans. (och det är helt uppåt väggarna fel att jag låter sådana här tankar figurera i min lilla kycklingblonda skalle, för det slutar med att jag ger upp och stagnerar och tycker att allt löser sig ändå) (det gör det ju, men meningen var ju aldrig att jag skulle GE UPP. bad zombie)

Mrr, så, mat nu i alla fall.
Sedan skall jag posta deklarationen och typ hitta något att äta till ikväll. Frågan är bara VAD. Mat går på iaf tjugo spänn, jag undrar om det är ekonomiskt försvarbart. Förvisso har jag tre kassar med pantflaskor och en fjärde på gång (det finns pant överallt i min lägenhet, i synnerhet efter mitt födelsedagskalas) (jag får ha fest oftare, det innebär att jag får pantpengar!) så om inte annat får jag knalla runt som en skum baglady och skaffa pengar med hjälp av all min pant. DET ORDNAR SIG, egads.

MAT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0