I can make your life a living hell

Oh, btw, här är mina sjukt roliga mangaboots jag tänkte ha till nurseklänningen på nästa Vogon, förhoppningsvis mismatchar de inte totalt...



Men ack och ve vad jag saknar aktuella bilder! Senaste bilderna på mig är från Vogon i höstas, haha. Jag är ju en rar blondin nu! (även fast alla säger att det bara ser rött ut :S)

(kläderna på bilden, minus nursegrejen på huvudet, är ett av de alternativ jag hade inför gågna helgens Vogon, men det blev som sagt sailor istället!)

(stövlarna är för övrigt fjortisstövlar av märket Buffalo, köpta på second hand för 75:-! min mor avskyr dem, jag tycker att de är asgulliga :))

Kommentarer
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Vad söööt du är. =) Dock dissar även jag skorna, men sån är jag, otrevlig & haggig. ;D

2007-04-17 @ 09:59:28
URL: http://SKiNHEaDxBArBiEdOLL.blogg.se
Postat av: Zombie

Jag är så drattans orangehårig på den bilden :D Den är från förra vintern (typ ...2005), men tack ^^

2007-04-17 @ 10:09:29
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0