Driving with my darling, faster than I should

Min bror tvingar mig att se på roliga saker på Youtube. Jag skrattar så tyst jag kan, för föräldrarna sover precis här intill. Skall se på sakerna mer ingående imorgon, då jag kan ha volym och får lov att väsnas. Väsnas bör man, annars dör man.

Fredrik är nog min konstiga bror. Fast ibland undrar jag...

Idag fick jag baka en pizza. Det var bra. Den blev god, såklart. Jag är faktiskt en väldigt bra pizzabagare.
Direkt när jag började baka kände jag dock av mjölallergin. Den har nog förvärrats. Förr i tiden klarade jag av att baka ett gäng pizzor innan jag påverkades av mjölet. Ohwell. Those were the days och så vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0