Do you know that bad girls go to hell?



Sega och Kina Hellvin! (uttalas med hårt K)
(en lyckligt flinande Pablo i bakgrunden också)
(fan vad jag älskar min spetsiga lilla näsa!)

Jag och min bror på personalfesten i somras. Ytterligare en bild med rätt hårfärg och fel frisyr! Jag hoppas att mitt hår fortsätter växa ganska snabbt. Som ogräs. Jag vill ha det midjelångt igen... (även fast det skrämde livet ur mig när jag duschade! har ni någonsin känt hur hjärtat stannar när ni inser att ni har en skalbagge eller något på rumpan? ...för att sekunden efter inse att det var håret som blivit lite långt och därmed kittlas en del när man böjer huvudet bakåt? ;))

Nu skall jag sluta posta sjuhundra inlägg här och istället packa.
Jag vill bara make up för att jag inte kommer att posta förrän om typ tjugofyra timmar härnäst. Det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0